Pardavimo menas

Įsivaizduokite, jei visada galėtumėte parduoti pirmoje demonstracijoje. Argi nebūtų puiku? Deja, net geriausiai parduodamų prekių negalima parduoti visiškai. Tai žinodami, daugelis pardavėjų leidžia potencialiems klientams tiesiog praeiti pro šalį ir išleisti pinigus kitur, to net nesuvokdami.

Pardavėjai dažnai praranda pardavimą dėl priežasčių, kurias paprastai nesunku nustatyti, įskaitant kainas, produkto/paslaugos galimybes arba laiką ir pastangas, investuotas į patį pardavimą. Tačiau yra ir kitų priežasčių, kurias sunku išsiaiškinti, todėl sunkiau ištaisyti.

Brian Tracy dažnai sakydavo, kad „pardavimas yra entuziazmo perdavimas“ pardavėjo pirkėjui

Jei prisimenate, kada pradėjote dirbti pardavimų srityje, galbūt esate šiek tiek nervingas, bet ir labai entuziastingas. Viskas nauja, o galimybės atrodo beribės, tiesa? Tačiau laikui bėgant viskas tapo įprasta, atsirado kliūčių, trukdančių jūsų entuziazmui. Bendraujant su potencialiais klientais jūsų entuziazmo trūkumas gali būti ypač ryškus, o tai gali sužlugdyti jūsų pardavimus. Įsitraukite ir motyvuokite save prieš kiekvieną skambutį ir pabandykite prisiminti, kaip jautėtės, kai pradėjote pirmą kartą. Jei pavyks atkurti šią magiją, iškart pamatysite tai rezultatuose.

Kaip ir entuziastingai, pabandykite prisiminti, kaip jaudinotės kalbėdami su klientais, kai pirmą kartą pradėjote prekiauti. Jūs neturite išankstinių nuostatų ir išankstinių nusistatymų, kuriuos paprasti pardavėjai formuoja laikui bėgant. Kiekvieną klientą traktuojate kaip kitą pardavimą. Šališkumas yra tik dar viena priežastis, kodėl galite „atsisakyti“ vieno ar kito pardavimo. Kiekvienas potencialus klientas, atėjęs pas Jus, gali tapti esamu klientu, net jei tai tik paprasti potencialūs ir susidomėję klientai. Kvalifikuoti klientai yra svarbūs, tačiau įsitikinkite, kad „nieko neatsisakote“ dėl išankstinių nuostatų. Visi žino, kad klausymasis yra vienas iš svarbiausių pardavėjo įgūdžių.Priežastis kodėl taip yra – dvejopa. Pirma, tai priverčia klientą jaustis svarbiu, nes jo klauso ir įsiklauso į jo bėdas. Antra, tai suteikia jums galimybę išsiaiškinti, ko iš tikrųjų nori klientas, ir tada tuo remdamiesi parduoti. Tai yra kritiškai svarbi dalis. Tai nėra susiję su tuo, ko norite jūs, jūsų kolegos ar ko nori jūsų vadovas. Tai susiję tik su tuo, kaip ketinate suteikti savo klientams tai, ko jie nori. Neklausymas prilygsta jūsų pardavimo “nužudymui”.

Knygos, kurios padės perprasti pardavimų meną:

Knyga „Menas parduoti ir jos aprašymas

Sėkmingo pardavėjo vadovas” pagrįsta prekybos personalo mokymo metodika, kuri padės atsakyti į klausimus:

– kaip įveikti potencialaus pirkėjo baimę,
– kaip atskleisti ir išplėtoti poreikius,
– kada vartoti „naudos kalbą“,
– kaip efektyviai pristatyti prekę,
– kaip atpažinti „pirkimo signalus“.

Latvių autorius Mishels Zavadskis – pardavimų, pirkėjų aptarnavimo ir vadovavimo pardavimo skyriui specialistas. Jo klientai yra automobilių prekybos agentai, išperkamosios nuomos kompanijos, leidyklos ir daugybė įvairiausių prekybos ir aptarnavimo organizacijų.

Knygos „Ledai eskimams. Kaip parduoti gaminį, kurio niekas nenori pirkti” aprašymas
NBA rinkodaros ekspertas dalijasi savo mūšiuose patikrintomis paslaptimis apie tai, kaip pagreitinti pardavimą, sudominti klientus ir padidinti pelną. „Ledai eskimams. Kaip parduoti gaminį, kurio niekas nenori pirkti” – tikra rinkodaros klasika. Skaitydami šią knygą „Ledai eskimams. Kaip parduoti gaminį, kurio niekas nenori pirkti” išmoksite prekiauti savo gaminiais, netgi praradę paskutinę viltį juos parduoti. Vadovaudamiesi šiais efektyviais metodais, jūs taip pat galite pasiekti neįmanoma – netgi parduoti ledus eskimams.

Knygos „Parduok arba parduos tave” aprašymas

Nesvarbu, ar parduodate savo kompanijos produktą salėje, ar parduodate save sveikai maitindamiesi, viskas gyvenime gali būti traktuojama kaip pardavimas. Kaip aiškina Nr.1 pasaulio pardavimo ekspertas Grant Cardone.Pardavimo principų žinojimas yra būtina bet kokios sėkmės sąlyga. Pardavimų Biblija – ”Parduok Arba Parduos Tave” G. Cardone atskleidžia technikas ir metodus, būtinus norint įvaldyti pardavimo meną bet kurioje srityje.